o společnosti

Nabízíme kompletní úklidové práce administrativních budov a kanceláří & Úklid domácností, rodinných domů a bytů & Pronájem nebytových prostor

Jsme úklidová společnost, poskytující profesionální úklid na vysoké úrovni. V administrativních budovách a kancelářích zajistíme pořádek v zasedacích místnostech, koupelnách, kuchyňce i ve všech společných prostorách Vaší firmy.  Dále se postaráme o úklid Vaší domácnosti, rodinného domu či bytu. Při poskytování služeb dbáme na diskrétnost. Naše společnost se dále zabývá pronájmem nebytových prostor, primárně parkovacích stání v areálu společnosti pod dohledem PCO.

naše záruky

Platíte až po úklidu

Poskytujeme ranní i večerní úklid podle individuální domluvy v takovém čase, který Vám bude maximálně vyhovovat. Děláme to proto, aby nebyl nikdo rušen v práci.

V rámci úklidu provádíme čištění všech prostor i povrchů, mytí oken a výloh, úklid sociálních zařízení, vysávání koberců, vynesení odpadu či péči o nábytek

Ke každému úklidu přistupujeme s precizností a kvalitou pro nejlepší možný výsledek

K naší práci používáme profesionální přípravky a stroje

oblast působení

Úklidové služby poskytujeme v Ústeckém kraji.

Poskytujeme náhradní plnění

Rozhodněte se pro námi poskytované služby a získejte od nás náhradní plnění.

Co je náhradní plnění?

Zákon o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb. ukládá zaměstnavatelům s více než 25 zaměstnanci povinnost zaměstnávat osoby se zdravotním postižením (OZP), přičemž povinný podíl těchto osob na celkovém počtu zaměstnanců je stanoven ve výši 4%.

Náhradní plnění lze splnit třemi způsoby, nebo jejich kombinací:

  1. přímým zaměstnáním OZP
  2. odvodem do státního rozpočtu – zaměstnavatel je povinen odvést do státního rozpočtu za každou osobu se zdravotním postižením, kterou by měl zaměstnávat (a nezaměstnává), ročně 2,5 násobek průměrné mzdy.
  3. odběrem služeb či nákupem produktů v rámci náhradního plnění

 

V případě, že organizace nezaměstnává potřebný počet zaměstnanců se zdravotním postižením, lze tuto povinnost splnit také odebráním výrobků nebo služeb od třetí společnosti, která zaměstnává více než 50% zaměstnanců se zdravotním postižením (a je tedy poskytovatelem náhradního plenění).

A takovým dodavatelem jsme i my. Zvolte si nás jako dodavatele služeb a splníte tak svůj povinný podíl OZP zaměstnanců.

Jak probíhá spolupráce

1.

Zadejte Vaší poptávku

2.

Osobní schůzka

3.

Cenová nabídka

4.

Odsouhlasení ceny

5.

Realizace díla

Kontaktní formulář

LH DC s.r.o.
IČO: 09774262

Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.

Kompletní úklidové práce administrativních budov a kanceláří & Pronájem nebytových prostor

Kompletní lešenářské služby
montáž / demontáž / pronájem / doprava lešení

Stavební činnost / výškové práce / kontejnerová doprava a mezinárodní autodopravu / ostrahu majetku a osob